Fejleszthető-e a kreativitás, s ha igen, hogyan? Hallhattok a műsorban a fehér papír effektusról, az agyvihar zseniális ötletgyűjtő módszeréről, megismerhetitek milyen érzés a Forbes magazin sikersztorijai közé kerülni kétévi SÖR fejlesztés eredményeképp, köszönhetően például a sütőtökös sörnek! Na de mi köze a PREZI cég hitvallásának az ötlethez, és egyáltalán mi inspirál bennünket?
A kreativitás velünk született adottság, vagy szüleink, iskolánk, illetve saját fejlesztő munkánk eredménye? Nos a válasz is-is. Mi inspirál bennünket? Egy igazi kihívást jelentő, fogunk alá való feladat, vagy épp a Forbes magazin mesébe illő csapatainak történetei, vagy épp a barátnőnk? Hogyan születik a sütőtökös sör, hogyan válik nemzetközi hírűvé két év alatt egy szakács fiatalember? Mi a küldetése a legsikeresebb magyar cégnek, a PREZI-nek, és miért használhatja az a közel 50 millió felhasználó ingyenesen a programot addig, amíg megosztja és közreadja az ötleteit? A választ megtalálod az adásban!